Pages

hye all



Friday 29 July 2011

MALAYSIA OH TANAH AIRKU

bola oh bola.......
hari nih aku  ada 2 test,.....tgahari n malm...
test malam menyebabkan aku x sempat nak tgk bola pada waktu sepruh masa pertama......tp..disebabkan  sayangnya aku kat malaysia(yng  x tgk x semestinya x sayang malaysia) dan minatku terhadap bola....(kdng2 mint tgk player..heh)....aku tetap sempatkan diri untuk tengok pada separuh masa kedua.................
totolly...... malaysia main dgn baik dihadapn beribu penyokong yang hadir dari seluruh negara...(KEDAH.PELIS,PERAK,PAHANG,MELAKA.JOHOR,N.9,TERNGGANU,SELANGOR PAHANG,SABH N SARAWAK)..yng hadir dengn semangat berbaju biru dan kuning.berkunjung ke stadium tok menyaksikaan ngauman HARIMAU MALAYA....(if aku dok uitm shah alam pon aku akan p)
tp..............
.dah takdir nak wat mcm na......walaupon malaysia seri 1-1 dengn singapura,,.....malaysia tetap kalah dengan agregat 6-4............. x plah..bukan rezki malaysia.........
waktu mula2 kalah  aku pon kutuk gak...biasalah..manusia..menang disanjung,kalah dicaci,......tp aku cepat sedaq yng player kita dah buat yang terbaik....
cuma...x dak rezki saja.......
tp!!!!!!!!
aku tetap bengang denagn player singapore...coz depa sengaja ja lambatkan masa...huh!!!!!
bengang gila aku!!


walauapapon..nilah tanah airku..tanah tumpah darah dan air mataku.....bersyukurlah kita berada dibumi yang bertuah ini............
negaranya aman sentiasa,......tidak dihujani peluru2..dan tidak pula adanya pertumpahan darah...........
so!!!!
aku nak ajak semua untuk sama2 bersykur dengn nikmat kurniaan tuhan yng tidak ternilai ini.....


No comments:

Post a Comment