Pages

hye all



Tuesday 3 April 2012

kosong..kosong

ermm....lama dah x update blog.....
hri ini asa x larat sangat2.....asyk ulang toilet ja...
abah kata mungkin sebb makn gulai kenduri.....
sebb abah pon sama jgk. haha...senasib...
rindu abah mak...
balik 2 hari..pas2 tinggal ag depa...
dok umah pak lang n maklng.....teman mak lang sebb paklang kena p kursus..
tp x pa...pak lng n mak lang punya pasal..x kisah lah...
.td abh mak datang......seronokkkk....
rabu ni balik...tp sat ja...
mlam nak bertolak pergi gunung stong kelantan...
tggal ag mak abah....
aku bersyukur dikurniakan abah dan mak ynag sangt memahami minat aku..
terima kasih ALLAH........
mengurniakan mak abh yang terbaek.....

pagi ni asa mcm nak ngs....
aku x penah merjuk x tentu pasal..
xpenah merajuk disebbkan RM..
tp.......hari ni...hatiku mudah terasa...
xpenah dapat mcj gud nite mcm 2 dari dy....
air mta mudah menitis bila tidak dipedulikan..
mungkin sebb aku sakit..
x boleh nak ikut mood dy n layan dy...
awak..saya minta maaf.....
saya sayang awak....
xpa...saya sedar sapa saya...
orng yang kuat emo..
kuat ngs...kuat merajuk.....
dan tak pernah sempurna....


mood: mudah terasa..... sakit!!!!

2 comments:

  1. sabar je la... da hikmah disebalik yang berlaku

    ReplyDelete