Pages

hye all



Wednesday 28 March 2012

selamat malam sayang....

awak....
walaupon diri ini merajuk...
walaupon hati ini terguris...
walaupon hati ini disakiti...
walaupon air mata menitis berguguran di hadapan awak...
tapi.......
diri saya tidak pernah menyalahkan awak...
kerana saya tahu....
awak x penah inginkan begitu..
awak x penah ingin menyakiti hati ini...
kerana saya adalah insan yang awak sayangi
dan awak adalah insan yang saya sayangi

awak....
walaupon saya boleh melihat awak...
saya mampu menemani awak...
saya mampu memberikan senyuman untuk awak....
tp...saya tidak dapat menyentuh awak....
saya x dapat memujuk awak ketika awak sedih...
saya x dapat nak menyapu air mata kesedihan awak...
awak..
betpa jauhnya kita awak....
dipisahkan jarak dan waktu..


awak....
awak slalu ada untuk sya....
ketika sya happy...
ketika saya sedih,....
ketika saya sunyi..
ketika saya give up....

kadang2....awak menemani saya study smpai pagi..
sedangkan keesokkan hari awak pon ada class pgi...
sehinggakan...sebelum saya lena dibuai mimpi...
sya akan dapat  mesej... "gud nite sayang..."

juga sebelum sya bgn dr tdo..."morning sayang."....

sebelum saya masuk dewan exam awak akan kata..
"gud luck syang..jagn takut tau..."

banyak sgt kebaikkan awak untuk saya...
dri mula saya mengenali awak...sampailah sekarang...

awak...
pagi ini...saya tuliskan ini untuk awakk...
air mata saya menjadi saksi ketika saya menulis ini untuk awak...
walaupon saya menangis tdi...
saya x penah salahkan awak..
cuma saya takut..
saya x mampu nak bahgiakan awak..
macam mana awak bahgiakan saya.....

saya sayang awak......





No comments:

Post a Comment