Pages

hye all



Tuesday 6 March 2012

FINAL PROJECT CSC138

ALHAMDULLLAH.....bersyukur kehadrat ILAHI kerana kami berjaya selesaikan fnal projct kami..
setel semua dengn persent dan jugak report.......

nih aku nak  tunjuk la sikit hari presentation final projct...agpon..ni 1st aku wat semua nih...so aku nak syer lah ngn korng semua.....





nih 3rd group......
gruop ni presnt sistem SPA(body treatmnt)
DILA,AMIRAH,IDA n SARAH

amirah......
sedng menjawab soalan dr sir.....
muka x leh blaaahhh



aben group...
depa ni buat sistem untuk tiket flight
nanti nak p vacation kat mana2..boley lah try guna sistem depa..
ABEN.ZIKRI.HARIZ  n MIRUlL


KAK,ZA,ATEN n PAH
~xtau depa buat sistem apa~~
~~x sempat nk p menyembang~~
~~nampak mcm tgh pening ja nak jawab soalan sir~~

YANG NIH LAGI TERBAIK....
ORNG LAIN KALUT DOK PRESENT..BOLEH DEPA DOK CHATTING DUA DALAM FB
ISH2............


tgk 2...nadia malu2 plak.....
pit chan lak dok sengih2...
bila aku ambik gambaq..tudiaaa punya cover....
pandai depa noh


  • apa2pon tahniah untuk semua..kerana berjaya mengharungi pahit getir sem nih....bgi aku sem ni penuh dengn cabran yang yang aku x penah terpikir yang aku akan laluinya.....
  • tp...aku x kisah sbb aku tau aku ada kawan2 yng akan bntu aku...
  • nih lah kenangn kita bersama di sem 2 bersama SIR SUHARDI......
  • awesome right????..hehheh.......
  • semoga kita kan lalui cabran yang mendtng dengn tabah,tenang,disamping kwan2 disekeliling.....
  • thanksss guyyysssss




No comments:

Post a Comment