Pages

hye all



Tuesday 6 March 2012

DINNER CYCOM

tanggal 1.3.2012 meninggalkn satu seribu kenangan bagi aku......lupa semua maslah....hilang semua penat lelah berjuang di minggu last class.....seronok x terkata....x menyesal aku p...ulang sekali lagi..."TAK MENYESAL AKU  DINNERR"berseronok denagn geng2 class aku dan jugak budak2 cs yang lain.....
dinner2.....macam terjadi sebelum p....mulanya beriaya2 x mau p...x ambik kisah pon..pasal dress,heel,handbag, tpi disebbkan kawan aku yang sorang nih yang bernama SITI NUR SHAHIRAH yang sanggp jd sponser aku.....terpksalah aku,nadia n anis p jgkkk  ....ermmm............dah siap2 nak p..dah rasa keseronokan 2....tgk kawan2 semua cantik2...comey2...hensem2 belaka...



ni aku...simple ja kan..
aku rasa tu paling bgus....
sbb aku bukan nak menang anugrah paling hotttt..
hehhehe


kami sentiasa berempat..........
dr kiri:nadia,shahrh,aku dan anis



ini sebahagian student class KCS1102C
depa memang terbaek.....
belakang dri kiri: dila,ida,mirah,anis,sarah,aku,shahhirah
depan dari kiri: zakri,aben,bob(kot),mirul,pitchan,fariz

                           
       nih lah student class KCS1102C...
syang hangpa semua...
nadia,za,wida,atin,kyra,pitchan,pdot,mirah,ida,
bob,mirl,aku,shahirah,zakri,pah,sarah,dila,aben,anis





  • kenangn bersama KCS1102C..
  • kenang semua dalam doa masing-masing...
  • semga persahabtan kekal hingga  ke liang lahad...
  • ingt.....jadilah kawan yang sentiasa bersama kawn semasa susah dan senang...
  • itu dapat menjamin persahabatan yang berkekalan......
"KENANGAN BERSAMAMU HANYA AKAN HILANG BILA AKU HILANG INGTAN"

~~HARGAI PERSAHABTAN YANG TELAH TERBINA~~~

No comments:

Post a Comment