Pages

hye all



Saturday 17 March 2012

USAHA+DOA+TAWAKAL=KEJAYAAN...INSYAALLAH

aku nak balik....
abah. mak..bantu adikk..adikdah x larat nak hadapai semua ini.
final semakin menonjolkan diri..
aku hadapi dengn tenang...
dengn diiringi doa dari yng tersayang membuatkan aku lebih semangat...
tp mlm nih... 3.09(17.03.2012)...aku rasa sangat2 x larat..
tensionn..
economic.......aku x berapa paham dgn chapter blakan2 2..bila nak jumpa lectre ja asyik sibuk...
mcj x balas...nak p ambik jawapan past sem final pon x leh...
tapi x pa..aku x salahkan lectre 2....aku akan usaha sampai aku paham mendaalah 2..
badan pon semakin x larat..
cuma mohon kesihatan yang berpanjangn ja dr DIA....
give up x kan pernah ada dalam kamus hidupku sehinggalah saat terakhir perjuangnku di final exam sem 2......
USAHA+DOA+TAWAKAL=KEJAYAAN...



No comments:

Post a Comment