Pages

hye all



Friday 22 June 2012

BBQ BERSAMA KAWAN SEKOLAH

hai....lama dah x updte blog ni..today is the first day class for this sem...
nak kata x dak assgnmnt 2 mmang bohong lah..final projct pon da dapat...
semangat kan lecture n KAMI sem ni....awai2 dah buat keja...
so..bosan2 ni aku nak update blg aku yng dah berabuk ni....
waktu cuti...macam2 benda aku buat..
n ni antara yang TERBAEK yang aku buat dengan kawan2 aku..
kawan aku HAZwaNI telah setup 1 event untuk aku dan kawan2 au yang telah sambung belajar
 untuk berkumpul semula..
bila 1st tgk depa.....dalam hatiku berkata-kata....."wah...dah makn segak ar depa ni..."tpi...
bila sembang dengan depa loyar buruk n ngta kat orang x penah berubah....still same....
malam tu,aku n member yang laian berkumpul di hazwani....
bayk jgk yang dy perpare.....
yng paling utama mesti lah ayam bakaq....
perghhhh......baka dengn kawan2 mmng seronok lah....ada ja cerita yang depa bukak...
sampaikan aku pon x penah tau pon cerita pasal 2...






yang tepi 2 dok husya panas ja sambil tgk aku n syon
 letak ayam yng dah siap dibakar.










antara menu malam 2....
agak simple...tp agak susah jgk nak habiskan


makan2......hehhehehe


::::::::akhir kata...semoga persahabatann yang telah terjalin berkekalan..aminnnnn...)
::::::yang  xdapat hadir 2..jagn sedih...jgn kecewa... n jagan terkilan....ada masa kita buat lagi...



No comments:

Post a Comment