Pages

hye all



Friday 10 February 2012

cycom sport day.....27 january 2012


ari 2 cycom menganjurkan sport day......menarik game2 dy....perghh...memang terbaek lah....walaupon ramai yang x p...tp......kami yang p nie tetap enjoy..... dari situ kmi mengeratkan hubungan antara budak2 cycom....
especially budak2 class aku..... game2 yang bepa buat smua game zaman budak-budak...betapa rindunya aku  dengan semua 2...semua masalah di tinggalkan jauh2... n time 2 hanyalah untuk enjoyyy.


nie time aku n kawan2 aku dok tengah pikir nak main apa ..
tgk ertas kat tgan aku 2...nak tulis nama...(pendaftaran)heheeehhehe



game yang first aku main ialah "tuju tin".memang lama gila x main....silap tuju...selipar kena tengah belakang...hoohho,...aku n team aku awan dengan senor..kmi kalah....tp x pa.....sebbnya kami betul2 puas gelak..hehhe

nih plak game kasut terompah
"salam dulu.........sebelum lawan...
ambik berkat..."


nia lah cara main dy....
ibarat..tak teh adik..... tak teh.
silap langkah boleh tersembam dua-dua orang....           

patut la x mau jalan
~orang jahat selalu kalah~

lap ta li lap lai li lai tam plom...
ish2.....ada lagi kan mcm nih.....
-anis,nadia,amirah,nabilah,aku,ida-





nak main yang nih sebenaqnya,..hehheh.....tuju tin.....



p/s: to al my frenzzz....lover u all...

 "kenangan tak mungkin dapat dilupuskan dari fikiran....dan untuk mengulanginya semula...ia tak kan pernah sama dengan yang dahulu"
                                       

No comments:

Post a Comment