Pages

hye all



Wednesday 8 February 2012

kawan baik-baik.....

hari ni aku nak cerita pasal kawan-kawan ku.....
especially my bff....
dri aku sekolah menengah....sampailah aku masuk u......
sekolah rendah pon ada..tp time 2 x matched ag....lagipon time tu x berapa maju so xdaklah pic2 waktu sekolah rendah..
nih aku nak cita pasal kengkawan aku sekolah menengah.....
kami adalah 6 sekawan yang sgt2 sekepala...nak kata jahat 2.ishh..x sesuai kot...sbb kami x jahat..x buli-buli orng...cuma malas 2 perkara biasa lah.....

                                               

nilah kawan2 aku time aku form 1 until form 3
dari kiri bilah,aku,farah,yana,zaleha.
ada ag sorang,bihah..tp dy x da ari tu...dy x p sekolah sebb demam...

depa nih sempoi habis......byak gila kenangn yang kami creat bersama....
sebbnya......mana ada ckgu yang x kenal kami..asyk kena denda ja....dengan ckdu disiplin x yah dok kata lah...asyk keluaq masuk bilik dy ja....
tp.............
time study kami all out.....
sebb 2 bila masuk ja form 4tgga aku n bilah saja kat sekolah 2.yang len semua da pindah..

walaupon kmi x sekelas...tp kami always sekalilah....x kira time....bak kata pepatah yang kau cipta sendiri...."class bukan penghalang untuk aku n bilah menjd renggang"
boleh tara 2???

NEXT......


BILA MASUK UNIVERSITI..

aku nih jenisyang susah nak cri kawan2 yng betul-betul leh aku wat geng....sebulan kot aku mencari....aku berkawan dengn semua orang dalm class aku......akhirnya aku menjumpai......aku bersyukur sgt2....depa kawan2 yng mmng aku cari........depa nih ..ishhh..aku x mau puji lebih2....tp aku seng kok berkwan dengn depa.....


                                   WANTED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                        
ni nama dy..anis farhana..kami panggil anis ja..sebb nama farhna aku dah guna..hhhe..dy nih baek..kadang2 lurus bendul pon ada gak..hehhe...

nih sifuku..nama dy nadia.......pandai  budak nih.DEKAN kot..hhehe..
rajin tolng aku siapkn assgnmnt cs aku....




nih syahirah...budak ajin menyegak...adoii...segak sghh dia nih..x leh puji lebih2.....


ini lah dy kawan2 aku...aku bersyukur sebb ditemukan kawan2 yang macam nih.....apa2pon...depa nih memang kawan-kawan yang terbaek......
AWESOME...gitu.heeee..........










2 comments: