Pages

hye all



Saturday 25 February 2012

TUHAN jagakan dia

ermmmm...lnih dah kol 2 pgi..aku nak cta pasal c dia yang aku syng....rindu nak jumpa dy..last kmi jumpa sblum y balik sana...naseb lah..tp sebelum dy balik sana aku ada bg lagu kat dy...
mula2 aku cuma post kat wall ja...tp dy kata dy x leh dengaq sebb line tenet slow...
so.hari kmi jumpa aku bluetooth kat eset dy.....
aku x tau dy dengaq ka x lepas aku bluetooth 2.. xpalah..mgkin minat x sama kot..
walaupo aku minat lagu 2 xsemestinya dy jgak aan minat lagu yang sama kan....
x kan sebb lagu pon aku nak mjok n marah..lau dy x nak dengaq pon x pa la..
mgkin dy dengaq cuma dy x minat mcm na dy minatt lagu2 lain....




Motif - Tuhan Jagakan Dia


Hanya dirimu yang kucinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku



*
Walau kutahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apaadanya ku kan tetap setia kepadamu
          
Reff: 
Tuhan jagakan dia,
dia kekasihku kan tetap milikku 
Aku Sungguh mencintai
sungguh menyayangi setulus hatiku



~~~bait-bait kata dala lagu ni sungguh menyentuh hati aku...mengalir air mata aku waktu kawan aku buka lagu nih sewaktu aq dapat mcj yng dy dah naek bas nak balik tempat dy.....


No comments:

Post a Comment