Pages

hye all



Friday 24 February 2012

diriku semakin berputus asa...

erm....final exam dah semakin dekat...... bermula 15 februari nih lah bakal menjadi medan peperangan untuk aku dan kawan-kawan aku yang lain.....  peperangan???? kena ada senjata..keena ada srategi..kena ada persiapan yang cukup..bekalan yang cukup....n mcm2 ag untuk menang....betul x???
aku nih nak berperang dengn final exammm....apakah persiapan aku???memang kalau nak lihat dr persiapan 2,memang akulah yang bakal menjadi mangsa dalam peperangn 2....
dan aku rasa sekrang..sebelum berperang aku nak undur diri dah...asa mcm x sanggup ja...kalau orng zaman nabi berperngn sebb nakkan mati syahid.......aku sekarang berperang nakkan kejayaan....
tp mampukah aku miliki semua 2....
hari nih aku test economic......perghh....aku study punya lah study..tp aku tetap x leh nak jawab soalan dy....
kalau jdi kat hangpa apa yng hangpa rasa??? sekarang jadi kat aku...apa aku rasa...??


  1.  aku rasa akit kepala..
  2. aku rasa tensionnnnn sagt2..
  3. aku rasa sedih sbb aku x leh jawab..
  4. aku rasa mcm nak keluar dr dewan td n tggl ja soalan 2
  5. aku rasa nak ngis sebb walaupon dah saat akhir aku still x confdnt ngn jawapan aku...
  6. nak ngis!!!!
  7. yng palng pentng..aku rasa dah give up...



bila aku give up.....muncul wajah
mak n abh aku dalam byngn dan fikiran...
apa yg mampu aku buat selain dari mengalirkan air mta....
pas2 aku cerita dekat orng yang rapat ngn aku.yang sentiasa bg semngt kat aku..berkali2..nih bukan kali pertama aku rasa give.......
nih dialog kami....


    • Hanna Syam  abg..soalan susahh
    •                    tensionn....

  • about an hour ago
    Azarudin Bin Ahmad
    • urmm...........ana xstdy sgguh2 ka???

  • about an hour ago
    Hanna Syam
    • dah penat dah study.....
    • study tp x leh jawab
    • as mcm nak nak gve up ja
    • penat ja study

  • about an hour ago
    Azarudin Bin Ahmad
    • alaahh.. ana nie..bru sem 2 dh nk give up
    • abg dh smpai 6 sem dh
    • mcm2 abg lalui
    • study failed la apa la
    • tp abg teruskn jugak

  • about an hour ago
    Hanna Syam
    • abg kuat...
    • ana x....
    • ana btul2 x da smgt k study tok test mggu depan
    • study pon x leh jwab

  • about an hour ago
    Azarudin Bin Ahmad
    • bru sikit 2 dh kata xkuat???
    • ana kata nk tlg parents ana..nk bljaq rjin2
    • klu sikit nie dh give up..cmna nk tlg parents nnt??

  • about an hour ago
    Hanna Syam
    • xtau...
    • ana dh gve up
    • ana nk smbhyng jp abg...





  • dan sekarang aku x kan pernah mengalah sampai titisan air mata aku yang terakhir demi parents aku.......masa masih byk...masih sempat untuk aku dan kawan2 aku yang lain nak study 4 final...
  • byk ag benda yang lebih susah yang akan kami hadapi..kerana ini hanyalah permualaan untuk  kami yang masih bru belajar nak hidu sendiri.....
  • abg trima kasih......ana sayang abg......

No comments:

Post a Comment