Pages

hye all



Tuesday 11 February 2014

aku takut untuk terus melangkah

number pin upu dah kluar...
aku pon dah beli....
tapi sampai sekarang aku still lagi x online upu 2.....
keinginan untuk aku sambung degree 2 mmng ada....
sapa x sambung..
umur pon muda lagi......
x kan lah nak terperap kat umah...keja...x pon tggu orng masuk meminang...
noooo......that not my dream.....
aku nak ada at least degree...
sebbnya......sebabnya......ntah lah......
tapi cita2 aku dari dulu...at least kena ada degree....
urmm....
acely..bukan aku x nak sambung.......
aku nak....
tapi...aku serik untuk berada dalam kos cs....
bukannya aku x leh sambung kos lain..tapi aku syng kos cs....
x nak pgi kos lain.....
ha.....aku pon pening ngn dri aku......
cs...kos yang sgt bebankan aku selama 3 tahun....
dari awal aku sampai lah aku nak abis sem....
aku still mempersoalkan..kenapa mesti aku terpilih untuk berada dalam kos ni...
kenapa aku...kos ni...sgt2 susah......
pening ah......haaa.....
mengis berkli2....
jatuh berkali2......naseb baek ada kawan yang memahami....
sampai  sekarng aku masih berfikir ..mampukah aku nak alui semua 2 untuk kali yang kedua....
mampu????
tgk kawan2 pakat dapat sambung degree dah....
seronok ja depa....
aku plak masih lagi dalam dilema......


4 comments:

  1. cayok2 hanna syam..i know u can do it...jgn mudah mengalah...sbb pa hang ad dlm kos ni? sbbnya hang terpilih utk menjadi budak Sains Komputer!! kalo hang x boleh mana leh hang berada dia tahap nih..insyaAllah everything gonna be ok...yang penting berdoa..usaha doa tawakal.._mirah_^^

    ReplyDelete
  2. thankss dear friend....

    aku takut salah buat pilihannn

    ReplyDelete
  3. kalau takut salah buat pilihan solat istikharah jalan yang terbaik..insyaAllah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaALLAH.......
      unk bukan calang2 budak hingusan lahhhh.....hahhaa

      Delete