Pages

hye all



Sunday 16 February 2014


result upu march sudah kluar...
seronok tgk kawan2 dah sambung degree...
ada yang dapat uitm tapah...
ada yang dapat uitm dungun...uitm n9...arau....
n merata uitm lah......
seriuslyyy aku tumpang seronok untuk merka..
jeless 2 x ada langsung....
tapii aku bangga sebb mereka still lagi berani 
untuk trus berada dalam FSKM....
aku plak...masih ag serik....
takut....semua ada....bercampur baur....
bila sir tanya aku aku nak sambung ke...
nak keja kaa......ataupon aku kawin.......aku senyum ja....
aku cakap kat diorang aku nak sambung lagi...
tapi aku x tahu kos apa.......yang aku tahu sekrang..
aku ikut kawan....then depa kata......
"kamu jangan ikut kawan...nanti kamu menyesal..."
ikut diri sendri.......
doaa.....2 yang penting..


8 comments:

  1. its ok.. nnt aku cita sma ada aku punya kos ok ka idok.. dok qasa mcm x ok ja bnyk nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah lah nad....aku betul2 pening nad.......
      aku nak sgt2 sambung...tp aku takut....

      Delete
  2. hanna...
    i pon pening...takutnyaa nk sambung degree ! T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. u pon nak sambung erk ahmad albab....
      acely...sapa u?????
      x terkata ketakutan saat ni

      Delete
    2. alaaa..u xkenal i ke hanna?
      knape semue geng2 u xkenal i ni?

      tu laa..i pon ketakutan sgt..sampai xterkata...:(

      Delete
    3. hahha..dri penulisan u.....i rasa i mcm tahu ja..u ni sapa.........ahhaaa....

      Delete
    4. i tau..u mesti kenal i punyeerr..heheh..(:

      Delete
    5. sapalahhh yang x kenaii u Albabbbbbbbb...................

      Delete