Pages

hye all



Wednesday 5 February 2014

MAJLIS PERPISAHAN SYAM

syam, student praktikal di kolej Keda...
masuk awal sebulan dari aku......abis pon awal sebulan dari aku.....
first time kenal dy.....
dy nampak slow...nerd...x byk cakap........n x suka kacau orang...
bila dah lama kenal.....(x ambik masa yang lama utk berkenalan)..
dy orng yang banyak cakap....banyak merapu....kiranya..boleh dibuat teman bersembang lah....
2 lah..orng kata dont judge a book from it cover....
ha......broken english lah sudah....
syam dan hanna........waktu office hour.....kmi bnyak masa bersama.....
tpi..x lengkap jugak kalau kami2 orng ja....tanpa senior kami...iaitu abg mi...
ha......p mana2 3 orng...makan  pon tiga orang..... jalan2 pon kuar tiga orng....
tp  xdak lah istilah jalan2 sngt.....
sebgai kawan.....mestilah aku rasa sedih bila syam abis awal dari aku....
sekrang sorng2,.....nak merapu sgt pon x boleh......
tpi x pa....kak2 ofis ni pon ok.....x pernah tgl aku sorng2....
kiranya boleh dikatakan perfect lah disini....
berbalik kepada cerita syam.....
rabu ari 2....sempat lah kak2 ofis ni buat majlis untuk dy dan cikgu kacang(aku x tahu nama sebenrnya)....
kecil-kecilan sahaja...tanda staff ofis meraikan mereka...agpon syam dan aku mmng dok ofis pon...
jadi x heran lah biila boleh rapat dgn staff ofis sampai boleh buat majlis bagai..
perkara biasa ka itu....
ni gambar2 yang sempat di snap waktu majlis perpisahan ni....
sebelah pagi..kami banner untuk majlis maulid yang akan disambut keesokkan harinya.....


keberkatan itu penting.....
bacaan doa dari ustaz Din
ucapan dari mereka yang akan meninggalkan Kolej Keda
dari kiri:syam, kacang

my housemate is teacher.....classss kauuu....
langkah kaki kanan kak fina ni


kak2 staf kolej keda......
dari kiri:kak balqis,kak mar,syam n abg mi

preparation untuk sambutan maulid
semangat itu penting......tambah2 nak berselawat keatas baginda Muhammad S.A.W

banner staf,,,siap dalam masa beberapa minit...
kerjasama itu penting....ini buktinya.........

p/s: -semoga kamu trus berjaya dalam kehidupanmu dunia dan akhirat..
      -perpisahan hanya di ofis....bila2 bleh jumpa lagii...insya Allah
      -perpisahan adalah perkara biasa.....adat kita hidup di dunia yang sementara......




No comments:

Post a Comment