Pages

hye all



Friday 28 February 2014

end of practical at KEDA COLLAGE

pejam celik..pejam celik..mcm x caya ja..aku dah abis praktikal..
kelmarin 27 febuari 2014....aku bukan lagi pelajar praktikal.
selama 14 minggu aku disana.........
berbagai  benda aku lalui...
bermacam perangai aku tgk......
dan..ramai yang aku kenali sepanjang praktikal  ni..
aku akui......sedih tggl kak2 ofis aku...byk banyak sgt tolong aku...
yang paling penting...depa x pernah sisihkan aku dalam apa jua aktiviti di sana...
jadi..aku berterima kasih kepada kak mar..kak balqis..yang ambik aku kat HQ...
kat kak has...kak ida........seriusly...diorang sgt baik....masa aku byk dengan diorang...
kak syikin...yng sempoi....kak jah...yang rajin belanja aku makan...
paling aku x leh lupa...haruslah bang mie aku.... fuh......terhutang budi aku dgn dy...
pak cik kaq..yang aku anggap mcm ayah aku.
then cik su,cik hafiz , kak afzan..ustaz...pak syeikh...sayuti n jat....see...aku kenal semua orng dalam ofis...
thnks a lot............dalam semua 2 aku yang paling muda....
n diorrang layan aku mcm adik2 diorang.....
buat majlis untuk aku... very thnkfull coz aku dihargai...
aku x minta orang meraikan aku....cukuplah sekadar menghargaiku....

 aku x pernah lupa kakak2 kuaters aku....
yang terima aku as their roomte...
walaupon pangkat mereka ada lah cikgu2..
watak mreka cikgu bila dengn student mereka...
tpi bila dengan aku...x ubah mcm kawan...
gila2 haruslah ada...x pernah tggl aku kalau nak p mana2...
aku bersyukur sgt...aku dapat tempat praktikal yang sebegini....jumpa dengan orang2 
yang boleh aku buat kawan x kira di ofis ataupon di luar ofis....
kak erin..yang garang gila....ramai kawan aku yang study situ kata dy garang......
kak fina........mmng gila2...
kak senah...yang sopan santun...kerap bg nasihat n pandangan...
kak nana...yang jarang ada kat umah..aku rapat dgn dy,,..
n last..kak yati.....kak yang selalu teman p aku makn.....
diorang jugak buat majlis kat aku......lepas waktu kerja....
terima kasih byk2......semoga kita berjumpa lagi...
n doakan aku berjaya sebagai pelajar dan sebgai hamba ALLAH yang berjaya dunia dan akhirat..... 
insyaALLAH....jasa baik kalian...x pernah ku lupakan.....
semoga kalian sentiasa mendapat rahmatNYA.......


terkejut aku dapat kek dari meraka yang menjadi tetamu jemputan....
bang mie n syam

kiri kanan cikgu...aku..masih pelajar....

ni tumpang glamer..
sebb nama sama

cikgu2 kuaters....
ada cikgu masak.........cikgu menjahit..
cikgu letrik.....
n seorng ag..tukang tempik kalau buat salah....

peace.........
  •   :thnks tok semua.......kepada staff ofi....sori x dak gambar..sebb x sempat nak snap...sem,ua kalut        nak menyicah.....sampai lupa kita nak bergambar
  •    semoga hubangan kita berkekalan..........insya ALLAH...dengan izinNYA.....


x sempat nak tulis entry pasal ni...
yang pentiing kita menang.......
ni sebahagian dari staff kolej keda.....


3 comments:

  1. Adik.... K mar harap kita still keep in touch k... Pasni sure rindu nak usik2 selalu... Abg mie org paling sedih... Panjang jodoh kita jumpa lagi.... Good luck for ur future... K mar sedih... T_T

    ReplyDelete
  2. akak.......jangan sedih2.......masih jauh ag perjalanan ana n syam......
    doakan kitaorng.........jangan sampai kita lost contact.....
    insyaALLAH...nanti kami pg ag....
    x kan pernah lupa staff kolej.........

    ReplyDelete
  3. camna nk minta praktikal kt sini?

    ReplyDelete