Pages

hye all



Monday 17 November 2014

AKULAH KEKASIHMU

Allah menghantar seseorang bersebab.....
sesuatu yang berlaku for reason...

aku..bukanlah orang yang minat berkaroke....
jauh sekali nak masuk tempat yang bising mcm 2...
tapi.....semalm aku jadi nak sgt2 dok kat tempat yang bising....
yang boleh menyebabkan aku hilang maslah....
macam salah ja cara aku...
tapi aku masih sedar apa yang aku buat,....
cuma aku tringin....
kawan rumah plak ajak p karoke...
n aku pergi......
aku bukanlah tahu sagt tajuk2 lagu....
dan aku hanya cari lagu..dy yang nyanyi....
n last lagu aku pilih..an aku asa mcm teringat-teringat sangat tajuk d..
"Akulah Kekasihmu..."
aku x tahu mcm mana lagu dy.....
n aku pon tgk...n dengar kawan aku nyanyi....




Oh kekasihmu ini akan merasa gembira
Andai dapat bersama untuk selama-lamanya
Hanya untuk menyayangimu
Hanya untuk bercinta lagi

Andai engkau berduka
Aku yang pertama di sisi
Andai engkau bahagia
Aku kan terus berdoa
Semoga suatu masa
Pintu hatimu kan terbuka
Dan kita akan kembali
Bercinta lagi

Aku akan kembali
Walau jalan berliku
Kerna ku kekasihmu
Hingga ke akhir hayat

Aku yang pertama di sisi
Andai engkau bahagia
Aku kan terus berdoa
Semoga suatu masa
Pintu hatimu kan terbuka
Dan kita akan kembali
Bercinta lagi

Aku akan kembali
Walau jalan berliku
Kerna ku kekasihmu
Hingga ke akhir hayat

Itukah dia kekasih yang pernah berjanji
Memberi cinta untukmu sepenuh hati
Ia akan menyesal suatu hari nanti
Apabila ia mengetahui
Kekasihmu ini ingin kembali


aku fikir dan terus fikir......
akan kah aku akan jadi seperti ini...
memanti kepada sesuatu yang x pasti.....
dy pernah cakap...perlukah sayang bersebab...
kerna sayangnya terhadapku infinity....
aku akan terus menunggu sehingga aku mampu bertahan..
insyaAllah..semua berlaku bersebab....
Allah menguji aku kerna rindukan aku untuk merintih dan menagis kepadanya.....
Allah menguji aku untuk aku kembali kepadaNya.....

No comments:

Post a Comment