Pages

hye all



Monday 10 November 2014

semuanya bagai suatu mimpi..


"Tiada siapa yang akan mengerti..

Rasa kehilangan yang ada di sisi"


"Ingatlah dunia hanya sementara..

Tuhan Yang Esa adalah segala-galanya..
Walau kau disiksa walau kau dihina..
Percayalah Tuhan selalu ada"


semuanya bagai satu mimpi......
mcm baru ja pg putrajaya dengan dy.....
mcm baru ja kuar jalan2 dengan dy.....
mcm baru ja dy datang kulim melawat aku..
sebelum dy on duty...
semuanya mcm baru...
malah.....masih ku ingt saat dy berkata...
"sejauh mana saya pergi...kasih dan syang saya hanya untuk awak...pada 2/3/2014 sebelum birthday aku..."
susahnya nak trima semua ini......
aku mampu nasihatkan orang....
tapi aku x mampu untuk nasihat dan lakukan pada diri aku....
betul kata orang...
orng sekeliling cuma boleh nasihat ja...
tpi kita yang lalui..kita yang rasa pedihnya.....
apa pautu aku buat...
Ya ALLLAH bantulah aku......

"kasih sayang yang abadi"


No comments:

Post a Comment