Pages

hye all



Sunday 9 November 2014

assalamualaikum....
sebelum kawan-kawanku tanya kedaan aku...
aku ok...insyaALLAH dengan  izinNya aku ok.....
erm...back to my mission....
ari ni aku nak tulis mengenai berakhirnya hubungan aku dgn si dia....
sedih...perit....sakit hati.....nak ja aku lupakan...
tpi aku x mampu....
aku pon x pasti sekuat mana aku nak lalui semua ni.....
apa salah aku..aku x tahu...
sikit pon tanpa diberitahu....dia menjadi pilihannya....
berkali kali aku berselawat...beristifar...mohon kekuatan dariNYA...
walaupon aku dah berjanji...aku x kan mengis lagi....
tapi aku x mampu.........
3 tahun lebih aku cuba pertahan hubungan ni....
jarak jauh...bukan penghalang....aku dan dia tetap pertahankan...
tapi...semuanya berubah lepas dy dapat keja.......
dia...insan yang byk sagt tolong aku untuk aku abiskan diploma aku...
sorng pendengar yang setia....yang sentia mengeluarkan nasihat waktu aku jatuh....
dan aku x pernah menyangka semua ni terjadi.....
antata kehilanagnyang perit yang aku lalui selpas kehilangan arwah tok nek....
dan kehilangan kawan baik aku waktu aku study..
nasihat....ilmu.yang diberinya..segalnya aku x pernah lupa....
dan aku x mampu lupa......
betu kata orang....
putus cinta boleh manjadikan kita mcm mayat hidup.......
bernyawa tapi...x mampu bangkit....
x pernah aku lupa dy...
x pernah aku benci dy...
dan x pernak aku izinkan teman2 aku mebenci dy...
sebb dy terlalu baik untuk aku...
mungkin aku yang x baik untuk dy....
jgan salahkan sapa-sapa2......
jgan tanya spa yang salah.....
lebih baik salahkan diri sendri.....itu lebih baik....
sebb aku x sempurna...
doaku sentiasa menyiringi perjalan hidupnya......

sekrang aku kena lalui semua ni...
insyaALLAH....jodoh itu milik ALLAH......
x semua yang kita rancang akan jadi seperti yang kita rancang,...
x semua yang kita inginkan akan dapat.....
hidup perlu diteruskan......
mak abahku perlu diutamakan...kerna hidupku hanya untuk mereka....


No comments:

Post a Comment